Wednesday, July 2, 2008



Wil vandag net vir ons wonderlike Ma en boetie se baie geluk met jul verjaarsdag. Hoop dit was n baie lekker dag gewees.

Al is ons ver dink ons aan jul, en hoop daar was lekker koek gewees. Jesus se seen op die jare wat voorle.



n gedig vir ma

Happy birthday and a beautiful July

Parties at your house, evenings and noons

Happy birthday for you

And i’m here to celebrate it with you today




Happy birthday, you look the same,

A few wrinkles, nothing to shame.

We all lose our external beauty,

Growing internally is our duty.




Happy birthday,on this special day,

Your eyes always shine, like the sun in Mid summer day.

A3 is definitely, a beautiful name,

Living truthfully, is nothing to shame.




Happy birthday precious soul,

You would listen and console.

In my youth, you were Mother Goose,

Fairy tales and rhymes produce.




Taught me values, I hold dear,

Never caused me any fear.

I adored you from the start,

You brought love into my heart



Bethany Mia Perez


Boet het vir jou ook n gedig gesoek maar nie n gepaste een gekry toe skryf ek gou vir jou een.





Jy verjaar ou Deef

vir die wat nie weet dit is my boet en nie, my neef



Hy raak nou oud

maar nog nie koud, en een van die dae is hy getroud.



Al is ons nie 'close'

moet nie dat dit jou flous

dat ek jou mus

soos die laerskool se seetoer bus



lekker verjaar ou maat

ek is hier vir raad.


Liefde vir jou

jou boetie getrou.


2 comments:

Anonymous said...

Hi Jaco en Sieg. Eindeindelik kom ek nou deur om vir julle my comments te gee op julle mooi blok. Jaco dit is baie spesial, jou ma kan baie trots voel op so 'n seun wat so 'n spesiale versoek stuur. Ek geniet dit baie. Praat weer later. Tata

Anonymous said...

liefies
DANKIE MY SEUN DIT IS ABSOLUUT PRAGTIG EK BERE ELKE WOORD IN MY HART.EK WAARDEER JOU BAIE PAS JOU SELF MOOI OP EN SE VIR SIEG DUISEND DANKIES VIR WAT HUL VIR JOU DOEN.WOORDE VAN DANKBAARHEID IS TE MIN.LIEFDE EN VEWRLANGE MA EN POA